NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Barnen, Familj, Högtider  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-12-27  |  Tid: 17:58:00

Julfirande och Jonathans 2 års dag

Idag har vi firat både JUL och Jonathans 2 års dag.. Så det har varit full rulle.. Men julfika, tårta, paket och lek.. :)
Farmor var också på plats för att fira..
Och! det var första umgänget hemma hos oss sen dom placerade pågarna.. :) Så skönt att få kunna fira hemma hos oss.. Även om det inte är på rätt dag, så är det iaf hos oss..
 
Så det blev lite prat och så med Anton, då han hade massa att berätta och kolla in saker mm.. Sen blev det fika med hemmagjord risgrynsgröt (som gjordes igår) och saftsås (också hemmagjord).. Efter det så blev det paketöppning, haha papper flög både hit och dit.. ;) Både Anton och Jonathan tyckte om sina paket, så det var roligt..
 
Hade även gjort en tårta till Jonathans födelsedagsfirande.. Påbörjade den igår och gjorde klart den idag..
 

Tårtfyllning: jordgubbssylt, vaniljkräm & krossad ananas
 
 
       
                                
      
 
Fotot i mitten med oss alla 4 är taget av familjehemsmamman
 
 
ALLA PAKET (både Antons & Jonathans)
  
 
Antons: 2 sagoböcker, 1 bilbana (matta) med bilar &          Jonathan: 1 sagobok, 1 nalle (ren "rudolf" haha),
vägskyltar.. 1 mysig tröja, Ägg (finns en lite dinosaurie        1 paket med flera små sagoböcker, 1 skjorta & 1
(ska läggas i blöt så kläcks det) & 1 kudde (jag sytt den)       kudde (jag sytt den också)
 
 
Anton fick också med sig en påse med julgodis när dom skulle åka.. :) Jag hade ställt den på spisen (dock så var inte spisen var då) och Anton sa till mig när ha fick syn på den; Den jag ha Mamma!  Haha så rätt så.. Undrar hur han kunde veta det? *skratt*
 
 
 
Oh ja! Våran fina julgrupp som vi fick av Anton & Jonathan.. :)
 
 
Det filmades också under detta umgänge.. Därav inte så många bilder.. Och ber om ursäkt för dom som finns, har ju bara mobilkamera.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback