NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Barnen  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-23  |  Tid: 21:14:00

Grattis På 4 års Dagen

Idag blir Anton 4 år.. Oj, kan inte fatta att han redan är 4 år.. Minns när han va så liten som Jonathan..
Tänk, nästa år blir han 5 år.. Ojoj var har tiden tagit vägen??
 
 
Tyvärr så fick vi ju inte fira Antons födelsedag som vanligt.. Nä, vi fick åka till där dom bor.. :( Så ruttet det kändes.. Att behöva fira sin egen son på det viset.. Men allt är ju dom där jävla SOC idioternas fel.. Dom ska ju bara förstöra för en.. Och förstöra en familjs liv.. Tack och lov så kunde vi ju göra det bästa av situationen..
Dom ordnade med tårtan och vi tog med kakor.. Och! Alla Antons presenter.. En del blev det.. :)
Plus att vi tog med lite annat, som han har bättre nytta av där uppe, än att det bara står här hemma..
 
 
 Presenterna                                                                 Födelsedagskortet
 
Presenterna:
2 sagoböcker
Dragspelbuss (blå)
Stor
Cementblandare
Fotboll
Sportbil
Drickflaska (typ sportmodell)
2
T-shirts & 1 linne
+ en grävmaskin (att sitta på) - ej med på bilden
 
 
Blev ändå ett lyckat kalas.. Anton var glad att mamma och pappa kom.. :)
Tårtan.. :) Ljusen hade vi med oss.. Anton älskar Tut-Tut bilar
 
Lite bilder från födelsedagsfirandet :)
                                                     
 
                        Anton blåser ut ljusen                                                       Anton kan själv! 
 
 
 
                                 Blev lyckat ju :)                                         Titta! Jag kunde själv mamma!
 
 
Ytterligare bilder.. :) Klicka på dom för att se dom stora 
 
                                
                                       Myser i pappas                   Lilla "Skorpan"                       Anton inspekterar
                                              famn                                                                         grävmaskinen  
 
                              
                                          Sussar gott i                      "Pusskalas" med
                                           pappas famn                           mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback