NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Allmänt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-25  |  Tid: 19:13:00

Mygg! Gah *hata*.. Kliar som fan

Ja som sagt så var vi nere på kyrkogården igår (midsommar afton)..... Och ja, myggen var ju inte lite störiga.. Precis överallt fanns dom.. Och ett antal stick fick man.. Men ett tar ju priset.. Det var ett stick som jag fick på armen.. Gah! Jag blir vansinig!! Kliar som fan gör det.. Och vi ska ju inte tala om armen då.. Nä!

Den har fördubblats i storlek.. Och kliar, kliar och åter kliar gör det..
 
 
Övre bilden är min normala arm och undre bilden är min icke så normala arm..
 
Kylbalsam, och salubrin har lindrat lite.. Men gah.. Det kliar ändå..
Jag verkligen HATAR mygg!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback