NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Allmänt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-29  |  Tid: 20:15:00

Mitt första inlägg......

Jaha detta är mitt första inlägg.... Denna blogg kommer att handla om mig, min vardag.. Vad jag får gå igenom.. Det är inte lite det heller ju.. Att jag skapade denna blogg är nog mest för att kunna få ut det jag känner, hur jag mår.. I skrift.. För det är inte alltid jag får ut det i ord.. :/
När man förlorar sin mamma hastigt utan ens en förvarning, att ens barn blir familjehemsplacerade ovanpå det.. Ja, i skrivande stund så känns det som jag ska gå under.. :( Kommer att berätta och förklara mer om det när jag känner att jag klarar det..
Så ja.. Nu får man se, det kommer säkert en del annat också i bloggen.. Återstår och se.........

Men detta var allt för detta inlägg iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback