NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Mamma  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-02  |  Tid: 16:43:00

Vad tycker du Mamma?

Var idag hos Mamma.. Som så många andra dagar.. Men först nu skriver jag igen.. Ush va jag saknar dig Mamma lilla *gråter*.. Varför skulle det hända dig??.....

 

Jag kände för att ändra vid graven idag.. Det kändes inte rätt att stenen stod bakom allting.. Så jag och sambon ordnade så att den kom fram istället.. Tycker det ser så mycket finare ut ut.. Vad tycker du Mamma?? Önskar att jag visste......

 

 

 
Stenen har jag som sagt skrivit och målat själv..
Hennes 2 älsklingsdjur pryder varsin sida på den.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback