NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Mamma  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-16  |  Tid: 21:03:00

Storbesök hos mamma... Hmm

Ja just som rubriken säger.... :/
Jag var ute och premenerade idag och bestämde mig för att ta en runda förbi graven..
Hmm, vilken syn jag fick när jag kom fram.. Mamma hade visst haft "storbesök" av mulvadar... Suckar, förstår inte detta.. Varför dom måste välja just hennes.. Där finns massor av ställen att gräva upp sina bulor.. Men nädå! Ta det precis i mammas grav.. Snälla! Kan ni inte börja någon annanstans?? Det blir faktiskt jobbigt i längden och hålla på och fixa rätt all lös och plöfsig jord.. :(
 
         
 
Det diskuteras nu villt och brett att det ska införskaffas sådanna här "mulvadsstolpar", ja sådanna som ger ifrån sig ljud som mulvadarna inte gillar.. Så kanske man får va fri från dom.. Får se när det blir av..
JAG vill iaf inte ha fler bulor hos mamma.....  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback