NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Barnen  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-03-29  |  Tid: 17:05:00

Påskägg och en massa djur

Träffade pågarna idag.. :)
Dagens umgänge var vi på Skånes Djurpark.. Ett "Påskfirande" umgänge.. Vi hade fint väder, men lite "kallt"..
Farmor var också med..


Anton började som vanligt med grävning.. ;) Jag ser till att man har minst en "guldpeng" till honom, haha..

Efter grävningen så bar det iväg för att titta på alla djuren.. :)



Här pratas det med gris och ko.. På minen så tror jag att "gubben" försöker att låta som en gris, ler..


Naturligtvis så var det fikapaus också.. Inget storartat dock.. Men mackor och varm choklad till Anton (kaffe till oss)..

 
Pågarna under fikat.. Anton vill visa sin macka.. Och lilla "Skorpan" sina fina tänder.. ;)




Anton fick upp mig på en av gungorna vid älgarna, haha.. Och så sa han; Titta mamma på pappa

Resultatet blev detta foto, plus ett till..







Efter allt djurtittande och gungande, så ville Anton avsluta med grävning.. Som han brukar så frågade han om jag hade en peng.. Haha, han har visst memorerat att jag har en till innan vi börjar och titta på djuren och en tills innan vi ska gå ut.. ;) Underbara påg!

 
Jag och "Skorpan", ja Jonathan innan dom ska köra..  


   
Påskäggen, det till vänster är Antons.. Och det andra Jonathans så klart
Antons: Såpbubblor (Spiderman), en godisask och en liten groda (som kväker när man trycker på den)
Jonathans: En liten skallra med ett lamm (skramlar när man skakar den) 


När Anton fick sitt ägg, så sa han till mig; Jag blåsa dom hemma sen mamma.. Men! Inte inne, ute!
Duktig påg, inte blåsa bubblorna inne, det är bättre och göra det ute..
Och han skratta som bara den, när han tryckte på grodan, haha..



Nu ska jag ta en kopp kaffe.. Ha det gott alla!!
(Jag vet att jag inte skrev så mycket detta inlägg, men bilderna säger väl sitt inte sant?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback