NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Allmänt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-11-18  |  Tid: 17:43:00

Fullt upp idag

Idag har det varit fullt upp.. Var iväg till pappa vid lunch för att vara frisör till honom.. Där bjöds det sen på kaffe och kaka *mums*.. Sen innan det bar hemigen, så var jag och pappas sambo och satte nya ljus hos mamma..

 

Fullt upp på hemmafronten också.. Frostar av frysen (jädrar med is).. Och under tiden den blir avfrostad så har jag ordnat med middag.. Kyckling, potatis, sås och morötter.. :) Så underbart gott.. Tack vare mamma jag lärt mig hur den ska tillagas, haha.. Och den blir precis som hennes också.. Så ja, kycklingen står i ugnen..

 

Megafrys ;)


Alla lådor står på tork..
 
 
Nu ska jag strax ut och plocka undan trädgårdsredskapen på alltanen.. Eftersom dom inte lär användas mer i år så kan dom likaså bra stå i förrådet.. Sen blir det till att slänga potatis på spisen, lagom till kycklingen är i stort sett klar..

 

Här har vi fjäderfät färdig att stoppas i ugnen.. Oh längtar till den är färdig.. Så gott det ska bli.. :)

 

Funderar på om jag ska lägg ut "receptet" hur jag tillagar kycklingen och sås.. Men jag vet inte.. Jaja jag får se hur jag gör.. Tillbaks och göra nytta nu.. Sen äta om ett litet tag..

 

Godkväll..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback