NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Krukväxter/Blommor  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-11-13  |  Tid: 18:16:00

Ny blomma i hemmet

Ja, haha.. Ytterligare en blomma har flyttat hem till oss.. ;) Och som vanligt så vet jag inte vad det är för en *ler*.. Men tyckte den va så gullig på ett konstigt sätt.. Men samtidigt så gillar jag krukan, hehe..

 

Hittade den på Konsum när jag var där och handlade kaffe till Mormor (som jag glömde handla igår naturligtvis).. Så jag fick ta en extra tur till Mormor idag med kaffet.. Men det gör inget, då gick hon ju besök 2 dagar på rad av mig.. Plus att sambon var med igår.. Inte illa det inte..

 

Iaf så fastnar jag alltid vid blommorna varje gång jag går in på Konsum.. Kanske inte så konstigt då dom är precis när man kommit in.. ;) Vare sig jag ska köpa blomma eller ej så dras jag dit.. Hmm, inte så kul om man då ser någon fin/söt/underlig blomma och inte har tillräckligt med pengar med sig.. Just för att man skulle bara ha det och det.. och där är ju ingen blomma inräknad..
Funderar starkt på att fixa ett blomkonto/blomspargris, ett sånt där man kan sätta/lägga undan pengar som är just för blommor haha.. Eller kanske inte.. Sambon blir väl galen på mig då.. ;) Han vill ju inte "bo med grönsaker" hihi.. Han tycker ju som sagt att vi börjar få för många blommor.. Hmm tycker inte jag..

 

Här är iaf mitt senaste blomfynd.. :)

      
Och! Kolla in den söta lilla krukan.. ;)

 

Nu ska jag återgå till att titta på SOS - På Liv och Död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback