NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Allmänt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-30  |  Tid: 13:49:00

Fint väder idag..

Jaha jaja ok.. Idag är det fint väder, lite kallt.. Men solen skiner! Och vad händer idag? Ja inte så värst mycket.. Hade mest bara tänkt och gå och samla damm idag.. ;) Sambon var uppe före mig idag, haha.. Inte så konstigt när han gick och la sig jäkligt tidigt igår, tror det var vid halv 8 eller så.. Men jaja nog om det..

 

Så, har iaf slängt in en maskin tvätt idag.. Vi har ju som sagt egen tvättmaskin *wow*, det är så skönt och ha det.. Så det är bara "stortvätt" som tvättas i tvättstugen.. Härligt! Att kunna tvätta i hemmet (med en maskin).. Vi fick den när vi flyttade in, för han som bodde här innan tog inte den med sig.. Underbart! Enligt mig.. :)

 


Här ser man "åbäket" haha.. Nä det är min vän här i lägenheten.. ;)  Den är ju placerad i badrummet.. Men OH där är ändå gott om plats kvar.. Att röra sig på! Slipper känna sig som en packad sardin, haha.. ;)

 

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe.. Sen får jag se vad som händer.. Jag ska iaf sätta ihop dom hära plast - ev. tyg? blommorna som vi ska ha på mammas grav i vinter.. Har köpt massor så det blir 3 buketter.. En till oss, en till lilla mormor och en som pappa och hans sambo har.

Sen kanske det blir att ta en promenad eller så, om vädret fortfarande är fint.. Tar mig kanske en promenad ner till Mormor.. :) Kollar läget och om hon behöver ha handlar redan idag..

 

Höres..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback