NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Krukväxter/Blommor  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-20  |  Tid: 23:39:00

Nyköpta blommor..

Igår när vi var och storhandlade så köpte jag 2 fina blommor.. :) Naturligtvis glömde jag lägga in dom här igår.. Men jag hittade ju inte krukorna jag tänkt och ha förrän idag haha.. Så det gör ju inget..

Jag har blivit helt knasig när det gäller blommor det senaste året *skratt*.. Måste vara något jag har fått efter mamma.. :) Hon var "hopplös" när det gäller blommor.. Hon köpte alla konstiga och underliga blommor ibland.. Men inte mig emot.. Blommor är kul, så länge dom inte vissnar, haha..

 

Iaf, dom 2 blommor jag köpte igår (på Lidl) är från något som heter Fair Flowers Fair Plants..

 

 
Dom är något som heter Jewel Orchid (Juvel Orchide).. Finns visst många olika, det fanns det iaf på Lidl.. Jag hade gärna köpt fler än bara dessa två.. Men med tanke på sambons kommentar så gjorde jag inte det.. Han kommentar var den här; Ska jag bo med en massa blomjäklar?! Haha, ja han och blommor går visst inte ihop..

 
   
                               Sapphire Velvet                                                               Turquoise Velvet
 
 

Här kan man läsa mer om Fair Flowers Fair Plants


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback