NAMN: - ÅLDER: 31 - BOR: Skåne


Lite om mig.....

Ja jag har haft blogg sen Mors Dag 2011.. Jag har inte hittat "den rätta" än, därav så är inläggen äldre än bloggen.. Då jag flyttar alla till den nya.. ;) Tröttnar rätt fort på designen, haha.. Så denna är fortfarande lite "under byggnadsstadiet".. Vem är då jag?.... Är mamma till 2 underbara barn.. Mina söner är i skrivande stund 6 år och 2 år, födda 2007 och 2010.. Jag började blogga som sagt 2011, när jag var inne i en "mörk" period.. Förlorade min älskade mamma Nyårafton 2010 :( bara knappt 2 veckor efter att jag fött vår yngsta pojk.. Livet efter det har varit ett helvete.. Nära & kära vet mer.. Skriver inte ut allt för det får inte plats..
A & J ni är mitt allt!! Mamma älskar er!!



Krukväxter/Blommor  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-17  |  Tid: 19:44:00

Min Porslinsblomma

Ja som sagt.. Något har hänt.. :/ Den är efter min mamma.. Tog hit den jan. 11 och då var där inget fel på den.. Den stod uppe i min bokhylla tills jag visste var jag skulle göra av den.. Sen hamnade den på väggen.. Inga problem.. Men i okt-nov förra året så vet jag inte vad som hände.. :/ Det var precis som den började vissna.. Så jag fick ju klippa ner den (ta bort det vissna).. Och ja så har det fortsatt.. Nu är den i köket i fönstret..

Och ja jag har ingen aning vad som hänt.. Precis som att den torkat nerifrån och utåt.. Men den har fått vatten precis som min mamma vattna den.. Inte för mycket och inte för lite.. Har aldrig stått med vattnen i ytterkrukan heller..

Den ser ju ganska skum ut.. Bara ett enda blad är jättegrönt och fint.. :o

Vad har hänt? :(

 

Har postat ett inlägg på iFokus.. Där jag är medlem.. Under Florist-Krukväxter.. Hoppas någon där kan hjälpa mig.. Vill ju ha kvar mammas blomma.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback